Heb je interesse in een samenwerking of wil je meer informatie over de mogelijkheden? Vul rechts het contactformulier in en wij nemen contact met je op!  Bellen kan uiteraard ook: 085 401 89 30

Wat kan NutSelect voor mij doen?

Als partner van NutSelect adviseer je je klant bij het overstappen van energieleverancier of het besparen op energie. Via onze energie vergelijker kan je met een aantal eenvoudige stappen de klant een goed advies geven. Daarnaast kan je je klanten adviseren op het gebied van led verlichting, zonnepanelen, Energiemonitoring, laadpalen en vele extra mogelijkheden. Als partner van NutSelect word je ontzorgd op vele gebieden zodat jij als partner kan doen waar je goed in bent - je klant het beste adviseren.

Wij zijn dé service organisatie voor dienstverleners met betrekking tot alle energie en internet/televisie en telefonie vraagstukken die bij uw klanten leven rondom de verhuizing en woonsituatie. NutSelect is met de liberalisering van de energiemarkt opgezet in 2004 en biedt een onafhankelijk overzicht van energie en telecom leveranciers en advies rondom energiemanagement. Met hoog opgeleide en gecertificeerde adviseurs en helpdesk medewerkers staan wij klaar om jullie en jullie klanten te begeleiden en te adviseren.

Deze begeleiding op het gebied van (duurzame) energie wordt in de toekomst alleen nog maar breder en vollediger, omdat klanten steeds meer behoefte hebben aan informatie over bijvoorbeeld energiebesparende maatregelen in het nieuwe huis of bijvoorbeeld zonnepanelen. Dit is een spannende wereld die zich snel ontwikkelt en wij zitten (samen) dicht bij het vuur.

Wat doet NutSelect voor mij?

Wij ontwerpen kosteloos jullie eigen digitale NutSelect website en eventueel brochure. Deze heeft als doel om uw merk te versterken bij jullie actieve en passieve klanten. NutSelect bespaart tijd, omdat jullie je kunnen richten op de relatie met de klant en wij ons op alle randzaken met betrekking tot de nutsvoorzieningen, energie en internet, televisie en telefonie. 

Wat doet NutSelect voor mijn klant?

Advies en ontzorging. Het gemak om alle nutsvoorzieningen in één keer te regelen, dat kan zowel telefonisch als via de website. Wij zijn er ook voor de klant totdat alles naar wens is geregeld. Wij monitoren continu onze klanttevredenheid om de klanttevredenheid zo hoog mogelijk te krijgen.

Juridisch is het belangrijk dat een klant expliciet zijn of haar toestemming geeft om benaderd te worden, dit kan middels een specifiek toestemmingsformulier of middels een stukje tekst in de koopovereenkomst of in de akte van dienstverlening. Indien de toestemming gegeven wordt via de koopovereenkomst of de akte van dienstverlening dan is het belangrijk dat de klant specifiek bij de paragraaf NutSelect zijn of haar handtekening zet en dat deze ook gearchiveerd wordt.

Partner worden van NutSelect?