Marktleider in Nederland.

Dé betrouwbare schakel tussen energieleveranciers en verkooporganisaties.

Ons verhaal


We zijn begonnen in 2005 met een verhuisservice voor makelaars. In de jaren daarna hebben we onze dienstverlening steeds verder uitgebreid en geprofessionaliseerd. Zo hebben we ons ontwikkeld tot marktleider in Nederland. Het grootste onafhankelijke distributieplatform voor energie. Inmiddels zijn we een onmisbare schakel tussen energieleveranciers en verkooporganisaties.

Onze kracht komt uit onze kernwaarden: energiek, betrouwbaar, duurzaam, innovatief en toegewijd. Het draait voor ons altijd om duurzame relaties zowel met onze leveranciers als met onze partners. En dus ook met jou.


In 2017 is NutSelect overgenomen door Connecthing. Dit is een snel groeiende organisatie die bedrijven faciliteert bij het verkopen van energie en aanverwante producten en diensten.

In 2019 werd Synnion, het #2 distributieplatform van Nederland, onderdeel van de groep. Snel daarna werd softwarebedrijf Scherp Ontwikkeling ingelijfd, ontwikkelaar van het leidende SalesView Pro platform.

Begin 2020 is de integratie met Synnion afgerond en zijn alle partners overgezet op SalesView Pro. NutSelect zet zwaar in op kwaliteit en is een van de initiatiefnemers achter CIRE.
Wij zijn een betrokken marktspeler die zich iedere dag inzet om de marktwerking voor alle partijen te verbeteren: zowel voor de eindklant, de leverancier als onze partners. Wij zijn aangesloten bij meerdere professionele organisaties, waaronder de branchevereniging voor data en marketing (DDMA).Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben niet alleen actief meegewerkt aan de totstandkoming CIRE maar leveren ook een actieve bijdrage aan commissies en werkgroepen binnen die stichting. Bovendien nemen wij er zitting in het bestuur en de raad van toezicht. Buiten CIRE zijn wij ook actief, bijvoorbeeld in dialoogsessies over de toekomstige inrichting van de markt en de uitwisseling van energiedata.

Breda

Apeldoorn
Ons hoofdkantoor is gevestigd in Breda en we hebben een tweede locatie in Apeldoorn. We werken met meer dan vijftig energieke collega’s. De sfeer is professioneel, inspirerend en tegelijkertijd fun en informeel met korte lijnen. We geloven in de kracht van samenwerken en vanuit die gedachte zorgen we dan ook regelmatig voor de juiste ontspanning.

Ik ben trots dat wij een bijdrage kunnen leveren aan het versnellen van de energietransitie. Als grootste distributieplatform in de Nederlandse energiemarkt willen wij – en kunnen wij – echt een verschil maken. Via NutSelect worden afnemers geholpen om over te stappen naar duurzame energie. Vorig jaar waren 95% van onze gesloten overeenkomsten groen.

Erik Verdam
COO van Connecthing & General Manager NutSelect

Wil je daar ook aan bijdragen?

Wij horen bij de Connecthing Groep. Een snel groeiende organisatie die bedrijven faciliteert bij het verkopen van energie en aanverwante producten en diensten. Samen zijn we een jong en energiek bedrijf. Er is veel ruimte voor ideeën waar jij aan kunt bijdragen. Onze focus ligt op het vergroten van de klanttevredenheid en het creëren van waarde voor alle partijen: eindklant, intermediair én energieleverancier.
De mensen achter

NutSelect

Nieuwsgierig naar meer?

Wij stoppen iedere dag veel energie in ons werk. Maar we maken ook zeker tijd om prestaties te vieren, te ontspannen en te genieten met elkaar:
  • Vrijdagmiddagborrels
  • Verzorgde lunches
  • Personeelsfeesten
  • Barbecues
  • Tafeltennis, tafelvoetbal, dartbord

Onze vacatures


Ben je nieuwsgierig geworden?
Hieronder vind je onze openstaande vacatures. We nodigen je graag uit om te solliciteren. Dat kan heel eenvoudig via de knop onder de vacature. Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een reactie.
Vacature Medewerker Servicedesk

Vind jij het leuk om dagelijks in contact te staan met partners, leveranciers, consumenten en collega’s in de energie branche? Help je graag mensen bij het beantwoorden van diverse vragen? Voel jij je verantwoordelijk voor het naar tevredenheid oplossen van klachten?

Dan zijn we op zoek naar jou!

Bij NutSelect (onderdeel van Connecthing) werken we dagelijks aan het vergroten van de klanttevredenheid bij onze partners. Hiermee creëren we waarde voor alle partijen; dat zijn onze partners maar ook jouw toekomstige collega’s. Doordat NutSelect marktleider in Nederland is zitten we niet stil. Ons platform verbindt 20 energieleveranciers met meer dan 800 partners, verspreid over verschillende kanalen en marktsegmenten. Hier kun jij aan meewerken, we beloven dat het niet saai wordt.

Wat ga je doen?
Als Medewerker Servicedesk:
  • ben je het eerste aanspreekpunt voor partners en leveranciers, je leidt hun verzoeken in goede banen en je draagt zorg voor een tijdige en passende oplossing.
  • ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de Servicedesk. Als eerste aanspreekpunt heb je een duidelijke verantwoordelijkheid in de organisatie en zorgen we samen voor een optimale dienstverlening.
  • ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurige uitwerking van diverse administratieve werkzaamheden in ons zelf ontwikkelde platform.
  • ben je zowel communicatief als administratief sterk en zorg je dat alle wijzigingen duidelijk zijn en verzoeken correct worden geregistreerd in onze eigen systemen.
  • ben je een teamspeler die zowel binnen als buiten de Servicedesk in goed overleg onduidelijkheden en verbeterpunten constructief belegd en opvolgt.

Wat vragen wij?
  • MBO+ niveau door opleiding of ervaring in een commerciële omgeving.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Recente werkervaring met MS Office, met name Excel.
  • Effectieve communicatie skills.
  • Je bent nauwkeuring en erg servicegericht.
  • Je bent administratief sterk, stressbestendig en staat sterk in je schoenen.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar en bent bereid op roosterbasis ook in de avond en op zaterdag te werken.

Wat bieden wij?
  • Een leuk team van jonge professionals, samen werken én lachen we hard.
  • Een uitdagende omgeving waarin veel gebeurt en waar de ambitie hoog is.
  • Een passend inwerktraject waarbij we de energiemarkt, ons platform en andere systemen je uitvoerig worden uitgelegd.
  • Een goed salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen en een pensioenregeling.
  • Een resultaatafhankelijke 13e maand.
  • Elke dag een goed verzorgde lunch en vers fruit.
  • De nodige ontspanning; epische bedrijfsuitjes, borrels en voor de liefhebber is er een tafeltennistafel.
  • We zijn zelf volop in ontwikkeling, groei jij met ons mee…?

Hebben wij jouw interesse gewekt?
Wil je komen werken bij Nutselect en wil jij je steentje bijdragen aan het verder professionaliseren van onze Servicedesk? Dan ontvangen we graag jouw cv en korte motivatie. Je mag je e-mail richten aan Diana Ooijen, onze HR-manager. We doen ons best om binnen 48 uur te reageren. Als we allebei enthousiast zijn nodigen we je graag uit voor een persoonlijk gesprek op ons kantoor.



Soliciteren op deze functie

Medewerker Financial Accounting & Reporting

Wij zijn Connecthing, een ambitieuze en snelgroeiende IT-organisatie die bedrijven faciliteert bij het verkopen van energie gerelateerde producten. Wij koppelen leveranciers en tussenpersonen aan elkaar met behulp van ons online platform. Als marktleider in Nederland opereert Connecthing onder de merken Nutselect en Vanzelf.

Voor uitbreiding van onze Finance afdeling zijn we op zoek naar een Medewerker Financial Accounting & Reporting voor 24/32 uur per week.

Wat ga je doen?
Als Medewerker Financial Accounting & Reporting:
  • Verricht je activiteiten voor crediteuren- en debiteurenbeheer.
  • Bewaak je betalingstermijnen en verricht je activiteiten voor de invordering.
  • Verricht je diverse (controlerende) werkzaamheden op het gebied van dagboeken, inkoopboek, verkoopboek, bankboek en inkoopfacturen.
  • Bereken je de BTW- en VPB positie en verricht je BTW aangiftes.
  • Controleer en boek je de loonjournaalposten.
  • Maak je de aansluiting tussen de salarisadministratie en financiële administratie.
  • Verricht je activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen, zet je betalingen van inkoopfacturen klaar en verzorg je verkoopfacturen.
  • Doorloop je tussenrekeningen op vreemde afwijkingen en het grootboek op afloop.
  • Bereken en boek je de afschrijvingen. .
  • Werk je mee aan de totstandkoming van de periodieke (management)rapportages. .
  • Verzorg je de afhandeling van finance-gerelateerde vragen uit de organisatie.
Wat vragen wij?
  • HBO werk- en denkniveau en een opleiding in de richting van financiële administratie.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare financiële functie.
  • Kennis van de belangrijkste verslaggevingsregels en AO/IB-principes.
  • Ervaring met een boekhoudkundig softwarepakket; bij voorkeur ExactOnline.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Een professioneel kritische houding, met oog voor detail.
  • Een teamspeler die zich het prettigst voelt bij een gestructureerde werkwijze.
  • Iemand die verantwoordelijkheid neemt en gemotiveerd is om zichzelf te ontwikkelen.
Wat bieden wij?
  • Een leuk team van jonge professionals, samen werken én lachen we hard.
  • Een uitdagende omgeving waarin veel gebeurt en waar de ambitie hoog is.
  • Een goed salaris, passend bij jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen en een pensioenregeling.
  • Een resultaatafhankelijke 13e maand.
  • Elke dag een goed verzorgde lunch en vers fruit.
  • De nodige ontspanning; epische bedrijfsuitjes, borrels en voor de liefhebber is er een tafeltennistafel.
  • We zijn zelf volop in ontwikkeling, groei jij met ons mee…?.
Hebben wij jouw interesse gewekt?
Wil je komen werken bij Connecthing en wil jij je steentje bijdragen aan het verder professionaliseren van onze Finance afdeling? Dan ontvangen we graag jouw cv en korte motivatie. Je mag je e-mail richten aan Diana Ooijen, onze HR-manager. We doen ons best om binnen 48 uur te reageren. Als we allebei enthousiast zijn nodigen we je graag uit voor een persoonlijk gesprek. Gezien de huidige omstandigheden zal dit gesprek digitaal plaatsvinden.



Soliciteren op deze functie

Vacature product owner / scrum master

Wij zijn NutSelect, een onderdeel van Connecthing Groep, Connecthing Groep is een ambitieuze en snel groeiende organisatie dat bedrijven faciliteert bij het verkopen van energie gerelateerde producten. Met ons vooruitstrevende cloud-based platform helpen we maandelijkse duizenden mensen bij het maken van juiste keuze. De focus ligt op het vergroten van de klanttevredenheid en het creëren van waarde voor alle partijen. Als marktleider in Nederland opereert Connecthing onder het merk Nutselect. Op dit moment verbindt het Connecthing-platform 20 energieleveranciers met meer dan 800 partners verspreid over verschillende kanalen en marktsegmenten.

Wat je gaat doen
Het huidige Connecthing platform is het meest moderne en vooruitstrevende platform op de markt. In de rol van Product Owner / Scrum Master ben jij het gezicht en aanspreekpunt van het DevOps & Data team en ben je verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling van dit platform. Je bent iemand die bezig is met productontwikkeling, prioriteiten en deadlines. Daarnaast duik je ook in de details door user stories te schrijven en business analyses uit te voeren.

Een greep uit je werkzaamheden:
  • Je verzamelt en vertaalt wensen en requirements vanuit de business naar hapklare user stories voor het DevOps & Data team
  • Je beheert de product backlog, waarbij jij de prioriteiten bepaalt en bewaakt voor toekomstige changes
  • Je coacht, faciliteert en begeleidt de software developers tijdens het Scrum proces
  • Je organiseert en faciliteert de sprint ceremonies ter ondersteuning van het Scrum proces
  • Je denkt mee en adviseert over de toekomstige doorontwikkeling van ons platform
  • Je communiceert met de interne organisatie over prioriteiten en deadlines
  • Je schakelt met interne- en externe stakeholders over ontwikkelingen in de markt
  • Je bent het eerste aanspreekpunt bij incidenten en draagt zorg voor de oplossing hiervan
  • Je faciliteert en bent onderdeel van de Change Advisory Board

Wij vragen
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Product Owner en/of Scrum Master in een agile software development omgeving
  • Je hebt affiniteit met het werken volgens moderne DevOps principes
  • Je weet hoe je een goede user story schrijft
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt kennis van de energiemarkt (pré)
  • Je hebt ervaring met Jira en Confluence (pré)

Wij bieden
  • Een uitdagende omgeving waarin veel gebeurt en waar de ambitie hoog is
  • Goed salaris, afhankelijk van jouw kennis en kunde
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Persoonlijke ontwikkeling, zoals het behalen van certificeringen, volgen van cursussen, conferences bezoeken, etc
  • Mooie pensioenregeling
  • Samenwerken met een leuk team van jonge professionals
  • Een high-end laptop of desktop
  • Elke dag een goed verzorgde lunch en vers fruit
  • Epische bedrijfsuitjes, vrijdagmiddagborrels, weekendjes weg en natuurlijk een tafeltennistafel

Hebben wij jouw interesse gewekt?
Wil je komen werken bij NutSelect / Connecthing Groep? Dan ontvangen we graag jouw cv en korte motivatie. Je mag je e-mail richten aan Diana Ooijen, onze HR-manager. We doen ons best om binnen 48 uur te reageren. Als we allebei enthousiast zijn nodigen we je graag uit voor een persoonlijk gesprek op ons kantoor.



Soliciteren op deze functie

Ben je ambitieus en enthousiast maar staat er geen passende vacature tussen?


Wij maken graag kennis met je!