Marktleider in Nederland.

Dé betrouwbare schakel tussen aanbieders en verkooporganisaties.

Ons verhaal


We zijn begonnen in 2005 met een verhuisservice voor makelaars. In de jaren daarna hebben we onze dienstverlening steeds verder uitgebreid en geprofessionaliseerd. Zo hebben we ons ontwikkeld tot marktleider in Nederland als grootst onafhankelijke distributieplatform voor energie. Inmiddels heeft er een verbreding plaatsgevonden in producten en diensten. Naast energie gerelateerde producten en diensten, bieden we een groot aanbod aan duurzaamheids- en besparingsproducten.

Onze kracht komt uit onze kernwaarden: energiek, betrouwbaar, duurzaam, innovatief en toegewijd. Het draait voor ons altijd om duurzame relaties zowel met onze leveranciers als met onze partners. En dus ook met jou.


In 2017 is NutSelect overgenomen door Connecthing. Dit is een snel groeiende organisatie die bedrijven faciliteert bij het verkopen van energie en aanverwante producten en diensten.

In 2019 werd Synnion, het #2 distributieplatform van Nederland, onderdeel van de groep. Snel daarna werd softwarebedrijf Scherp Ontwikkeling ingelijfd, ontwikkelaar van het leidende SalesView Pro platform.
Wij zijn een betrokken marktspeler die zich iedere dag inzet om de marktwerking voor alle partijen te verbeteren: zowel voor de eindklant, de leverancier als onze partners. Wij zijn aangesloten bij meerdere professionele organisaties. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel.
Ons hoofdkantoor is gevestigd in Breda. We werken met meer dan twintig energieke collega’s. De sfeer is professioneel, inspirerend en tegelijkertijd fun en informeel met korte lijnen. We geloven in de kracht van samenwerken en vanuit die gedachte zorgen we dan ook regelmatig voor de juiste ontspanning.


Ik ben trots dat wij een bijdrage kunnen leveren aan het versnellen van de energietransitie. Als grootste distributieplatform in de Nederlandse energiemarkt willen wij – en kunnen wij – echt een verschil maken. Via NutSelect worden afnemers geholpen om over te stappen naar duurzame energie. Vorig jaar waren 95% van onze gesloten overeenkomsten groen.

Erik Verdam
Algemeen Directeur Connecthing & NutSelect

Wil je daar ook aan bijdragen?

Wij horen bij de Connecthing Groep. Een snel groeiende organisatie die bedrijven faciliteert bij het verkopen van duurzaamheids- en besparende producten en diensten. Samen zijn we een jong en energiek bedrijf. Er is veel ruimte voor ideeën waar jij aan kunt bijdragen. Onze focus ligt op het vergroten van de klanttevredenheid en het creëren van waarde voor alle partijen: eindklant, intermediair én aanbieders.
De mensen achter

NutSelect

Nieuwsgierig naar meer?

Wij stoppen iedere dag veel energie in ons werk. Maar we maken ook zeker tijd om prestaties te vieren, te ontspannen en te genieten met elkaar:
  • Vrijdagmiddagborrels
  • Verzorgde lunches
  • Personeelsfeesten
  • Barbecues
  • Tafeltennis, tafelvoetbal, dartbord

Onze vacatures


Ben je nieuwsgierig geworden?
Hieronder vind je onze openstaande vacatures. We nodigen je graag uit om te solliciteren. Dat kan heel eenvoudig via de knop onder de vacature. Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een reactie.
Vacature Medewerker Partner Support

Wij zijn NutSelect, een ambitieuze organisatie die bedrijven en consumenten faciliteert bij het vinden van een leverancier voor energieproducten en -diensten en duurzaamheids- en besparingsproducten, zoals zonnepanelen. Jaarlijks faciliteren we honderdduizenden overstappen door heel Nederland via ons platform.

Bij ons is partnership een belangrijk element in alles wat we doen. Daarnaast zijn we betrouwbaar, duurzaam, innovatief en energiek. Onze focus ligt op het vergroten van de klanttevredenheid en het creëren van waarde voor iedereen met wie we werken.

Vind jij het leuk om dagelijks in contact te staan met partners en collega’s? Help je graag mensen bij het beantwoorden van diverse vragen en heb jij een sterke commerciële drive? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Als Medewerker Partner Support:
  • ben je samen met de Partner Manager verantwoordelijk voor het optimaliseren en uitbreiden van het partnernetwerk;
  • leid je verzoeken en vragen van partners in goede banen en draag je zorg voor een tijdige en passende oplossing;
  • bied je administratieve ondersteuning aan Partner Management door het vastleggen en opvolgen van afspraken met de partners, acties en aandachtspunten;
  • verzorg je de onboarding van nieuwe partners: vanaf het opstellen van de platformovereenkomst tot en met de activatie van de partner;
  • organiseer je salestrainingen en stel je na het succesvol afronden van de training proposities beschikbaar aan de partner;
  • verwerk je maatwerkdeals (energie, zonnepanelen) in ons systeem;
  • leer je de bedrijfsvoering van partners kennen om hen te helpen verdere groei te realiseren en te anticiperen op advies- en hulpvragen;
  • werk je nauw samen met diverse afdelingen binnen onze organisatie om partners optimaal van dienst te kunnen zijn.
Wat bieden wij?
  • Een leuk team, samen werken én lachen we hard.
  • Een uitdagende omgeving waarin veel gebeurt en waar de ambitie hoog is.
  • Een passend inwerktraject waarbij de energiemarkt, ons platform en andere systemen je uitvoerig worden uitgelegd.
  • Een goed salaris, passend bij jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen en een pensioenregeling.
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
  • Zakelijke laptop en telefoon.
  • Een resultaatafhankelijke winstdelingsregeling.
  • Mooie doorgroeimogelijkheden.
  • Elke dag een goed verzorgde lunch en vers fruit.
  • Hybride thuiswerkmogelijkheden.
  • De nodige ontspanning; bedrijfsuitjes en borrels.
  • We zijn zelf volop in ontwikkeling, groei jij met ons mee?
Wat vragen wij?
  • MBO werk- en denkniveau door opleiding of ervaring in een commerciële omgeving.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare commerciële functie.
  • Ervaring in de energiebranche is een pre.
  • Je bent zelfstandig, resultaatgericht en hands-on.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en een goed empathisch vermogen, daarbij sta je sterk in je schoenen.
  • Je werkt gestructureerd.
  • Je bent commercieel ingesteld en klant- en servicegericht.
  • Je bent inventief en probleemoplossend.
  • Je bent stressbestendig en flexibel: je bent bereid ook buiten kantooruren partners te woord te staan en te helpen.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
Hebben wij jouw interesse gewekt?
Wil je komen werken bij NutSelect en wil jij je steentje bijdragen aan het verder optimaliseren en uitbreiden van ons partnernetwerk? Dan ontvangen we graag jouw cv en korte motivatie. Je mag je e-mail richten aan Frank Dikken, Partner Manager: frank.dikken@nutselect.nl. Als we allebei enthousiast zijn nodigen we je graag uit voor een kennismaking op ons kantoor in Breda.



Solliciteren op deze functie

Vacature Quality Assurance Medewerker

Wij zijn NutSelect, een ambitieuze organisatie die bedrijven en consumenten faciliteert bij het vinden van een leverancier voor energieproducten en -diensten en duurzaamheids- en besparingsproducten, zoals zonnepanelen. Jaarlijks faciliteren we honderdduizenden overstappen door heel Nederland via ons platform.

Bij ons is partnership een belangrijk element in alles wat we doen. Daarnaast zijn we betrouwbaar, duurzaam, innovatief en energiek. Onze focus ligt op het vergroten van de klanttevredenheid en het creëren van waarde voor iedereen met wie we werken.

Vind je het leuk om bij te dragen aan de kwaliteit van NutSelect en haar partners? Hou je van een goed gesprek voeren en ben je iemand die graag de puntjes op de i zet? Wellicht zijn we dan op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Als Quality Assurance Medewerker:
  • beluister en beoordeel je de gesprekken van onze partners;
  • draag je actief bij aan het maken van kwaliteitsanalyses, daarmee help je onze partners naar een continue kwaliteitstandaard;
  • houd je je bezig met het behalen en waar nodig bijsturen van de gewenste kwaliteitsnormen binnen de organisatie en markt;
  • heb je veelvuldig contact met partners, eindklanten en leveranciers. Je bent in staat om vlot en duidelijk te communiceren;
  • houd je ervan om de afspraken administratief vast te leggen.
Wat bieden wij?
  • Een leuk team, samen werken én lachen we hard.
  • Een uitdagende omgeving waarin veel gebeurt en waar de ambitie hoog is.
  • Een passend inwerktraject waarbij we de energiemarkt, ons platform en andere systemen je uitvoerig worden uitgelegd.
  • Een goed salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen en een pensioenregeling.
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
  • Zakelijke laptop.
  • Een resultaatafhankelijke winstdelingsregeling.
  • Elke dag een goed verzorgde lunch en vers fruit.
  • Hybride thuiswerkmogelijkheden.
  • De nodige ontspanning; bedrijfsuitjes en borrels.
  • We zijn zelf volop in ontwikkeling, groei jij met ons mee?
Wat vragen wij?
  • HBO niveau, verkregen door opleiding of ervaring in een commerciële omgeving.
  • Recente werkervaring met MS Office, met name Excel.
  • Je bent communicatief vaardig en kan effectief communiceren.
  • Je bent nauwkeuring en erg servicegericht.
  • Je bent administratief sterk, stressbestendig en assertief.
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.
Hebben wij jouw interesse gewekt?
Wil je komen werken bij NutSelect en wil jij je steentje bijdragen aan het verder optimaliseren en professionaliseren met ons Kwaliteitsteam? Dan ontvangen we graag jouw cv. Je mag je e-mail richten hr@connecthing.nl. Als we allebei enthousiast zijn nodigen we je graag uit voor een kennismaking op ons kantoor in Breda.



solliciteren op deze functie

Ben je ambitieus en enthousiast maar staat er geen passende vacature tussen?


Wij maken graag kennis met je!